Servei de Certificació Digital
Tal com hem anat
informant els darrers mesos, el Col·legi d´Administradors de Finques de
Barcelona-Lleida s´ha constituït com a Autoritat de Registre Certificador
donant la possibilitat als col·legiats d´accedir a aquest servei amb les
garanties de Cafirma, marca que aporta una solució integral per gestionar les
notificacions electròniques amb les diferents Administracions Públiques. Pots
accedir a aquest servei a través del Departament de Certificació Digital,
disponible a la intranet del col·legi, on podràs realitzar la
teva comanda i sol·licitar gratuïtament la teva pròpia firma digital.
Des del CAFBL s´ha
realitzat un gran esforç per dissenyar aquesta eina que permet:
- Obtenir certificats
digitals: Sense necessitat de presència física ni de l´Administrador o del
President de la comunitat, només és necessari que la Comunitat de Propietaris
hagi facultat a l´Administrador mitjançant acord en Junta.
- Centralitzar els
certificats en la Plataforma Control: Facilitem un sistema que emmagatzema els
certificats propis i dels clients de forma segura al núvol.
- Gestionar les
notificacions electròniques en una sola vegada de tots els certificats que
gestionin els Administradors de Finques Col·legiats.
Et recordem que per a qualsevol dubte pots contactar
amb el Departament de Certificació Digital enviant un correu a
cafirma@cafbl.cat o bé trucant
directament al Col·legi i preguntant per la Neus, la Raquel o l’Amàlia.