Servei de Certificació Digital


Data: 09/04/2018

Tal com hem anat informant els darrers mesos, el Col·legi d´Administradors de Finques de Barcelona-Lleida s´ha constituït com a Autoritat de Registre Certificador donant la possibilitat als col·legiats d´accedir a aquest servei amb les garanties de Cafirma, marca que aporta una solució integral per gestionar les notificacions electròniques amb les diferents Administracions Públiques. Pots accedir a aquest servei a través del Departament de Certificació Digital, disponible a la intranet del col·legi, on podràs realitzar la teva comanda i sol·licitar gratuïtament la teva pròpia firma digital. 

Des del CAFBL s´ha realitzat un gran esforç per dissenyar aquesta eina que permet: 

- Obtenir certificats digitals: Sense necessitat de presència física ni de l´Administrador o del President de la comunitat, només és necessari que la Comunitat de Propietaris hagi facultat a l´Administrador mitjançant acord en Junta. 

- Centralitzar els certificats en la Plataforma Control: Facilitem un sistema que emmagatzema els certificats propis i dels clients de forma segura al núvol. 

- Gestionar les notificacions electròniques en una sola vegada de tots els certificats que gestionin els Administradors de Finques Col·legiats. 

Et recordem que per a qualsevol dubte pots contactar amb el Departament de Certificació Digital enviant un correu a cafirma@cafbl.cat o bé  trucant directament al Col·legi i preguntant per la Neus, la Raquel o l’Amàlia.